روزهای تنهاییم

اولین روز

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ب.ظ
گفته بودم ک میخوام یاد بگیرم شاد زندگی کنم
میخوام دونه دونه دلیلای شاد بودنو دلیلایی ک باید بخاطرش شکرگذار خدا باشمو هر روز با خودم تکرار کنم
یه سری آدمایی تو زندگیمن ک فعلا نمیتونم از زندگیم بیرونشون کنم
کسایی ک تو خوابگاه با صدتا ادم جور واجور زندگی کردن میفهمن من چی میگم
ولی خب بگذریم

من نباید بزارم این چیزا تاثیری بزاره رو زندگیم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۵
دیبا sh

نظرات  (۱)

با همین فرمول با قدرت ادامه بدین👌👌
پاسخ:
مرسی دوست عزیزززز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی