روزهای تنهاییم

آخر هفته

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۲۸ ب.ظ

چجوری میگذرونید این اخر هفته های بهاری رو؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۷
دیبا sh

نظرات  (۳)

کتاب و رمان و....
فیلم 
اینترنت به مقدار فراوان 😂
گشت و گذار هم گاهی 

پاسخ:
کتاب و فیلم که خیلی خوبه
ولی تو این هوا ادم دلش بیرون میخواد:(
بله واقعا میچسبه 
مخصوصا اگه دو تا آدم پایه همراهت باشن😂😂
پاسخ:
اصلا یکی از اصلاش همینه ک متاسفانه یافت می نشود.😑
من الان متوجه یه نکته شدم خخ
خط اول فکر کنم منظورتون از « چجورید » « چجوری » ،هست
پاسخ:
چرا من انقدر اشتباه تایپی دارم؟😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی