روزهای تنهاییم

برای شروع

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۲۳ ب.ظ
4 سال پیش وقتی داشتم برای کنکور میخوندم ی وبلاگی داشتم ک خاطرات کنکورمو مینوشتم ..خیلی دوستای خوبی پیدا کرده بودم ولی بعد که دانشگاه قبول شدم دیگه گداشتمش کنار
امروز 14 فروردین 96 درست زمانی که دارم خیلی از تنهایی اسیب میبینم خواستم که دوباره شروع کنم به نوشتن 
خواستم که حرفامو با چند نفر مثل خودم به اشتراک بزارم
میخوام روز به روز سعی کنم که شادتر زندگی کنم
میخوام کاری کنم که زندگیم هدفمند بشه..روز به روز سعی کنم که مفید زندگی کنم
کاش همراهم بشید
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۴
دیبا sh

نظرات  (۳)

سلام 
امیدوارم حالتون خوبه خوبه خوب بشه 
روزهای خوب میان 👌👌
پاسخ:
سلام
مرسی عزیزم
به کمک هم ایشالا
برای گذاشتن عکس
ارسال مطلب جدید رو که میزنی , کنار کادر زمینه یه آیکون هست موسو روش ببری نوشته " افزودن تصویر از فضای اختصاصی" و ارسال فایل جدید رو میزنی آپلود میشه عکس های که میخوای از لپ تاپ برا وبلاگ آپلود کنی 
پاسخ:
متشکرم
:)
پس گویا باید خوشامد بگیم :)
به جمع بیان خوش اومدین :)
پاسخ:
مرس عزیزممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی